Thursday, March 12, 2009

sheri s tepper

jag har en ny favoritförfattare: sheri s tepper. det började i somras när jag läste grass i frankrike. för ngra veckor sen läste jag ut the companions som jag fick i julklapp och kände att jag behövde mer, mer! så när jag beställde lite presenter till d:s födelsedag passade jag på att beställa två böcker till mig själv också. bara två! vilket knappt räknas - jag ville ju beställa alla som fanns. efter mkt funderande bestämde jag mig för the margarets och the true game och nu ligger de här och frestar mig. det bästa är att the true game i själva verket är en samlingsutgåva av en trilogi - så jag fick fyra böcker i två. mmmböcker. om jag ändå bara kunde lägga mig ner på mage i sängen och läsa hela dagen nu..
men jag + graviditet i v39+2 = enorm mage som är i vägen, plus bäckensmärtor och myrkrypningar i benen = noll läsro.

the margarets är en av böckerna som får följa med på BB iaf. de andra böckerna har jag inte lyckats välja ut än.

No comments: